Follow Me on Pinterest

24 Şubat 2009

MEKSİKA ÇILGINI



MALZEMELER

1 PAKET KUŞBAŞI DOĞRANMIŞ TAVUK GÖĞSÜ

2 ADET JÜLYEN DOĞRANMIŞ KIRMIZI BİBER

2 ADET JÜLYEN DOĞRANMIŞ YEŞİL BİBER

1-2 ADET KURU SOĞAN

TUZ VE BAHARATLAR(acı kırmızıbiber,karabiber,kekik)

YARIM ÇAY BARDAĞI KADAR SOYA SOSU

YAPILIŞI

DOĞRANMIŞ SOĞANLARI SIVIYAĞDA SOTELEYİN.JÜLYEN DOĞRANMIŞ BİBERLERİ EKLEYİP İYİCE KAVURUN.DAHA SONRA TAVUKLARI EKLEYİN.KISIK ATEŞTE PİŞTİKTEN SONRATUZUNU VE SOYA SOSUNU İLAVE ETTİKTEN SONRA OCAĞIN ALTINI KAPATIN.ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN.

NOT

BU YEMEĞİN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ ACI OLMASI,AMA İSTEĞİNİZE GÖRE ACISINI AYARLAYIN.

2 yorum:

  1. çılgınım tabii yazarım...günaydın

    YanıtlaSil
  2. Owww..Şehnaz'cım tşk ederim sende bana gelmişsin hemen..
    Ben günlük burda olduğum sürece anca iadelerime uğrarım..Fazladan gezemiyorum ki anca yetişiyorum..Haliyle üç çocuk anla işte..
    Neyse ahh şu tabak önümde olsada yeseydim..Oğlan sabahçı en büyüğü benim..Hadi derim git tavuk al markete dolapta buzludur o an canımda çeker..Gitmez velet...:))))Bende böyle acılı soslu severim eşim hastası zaten..Niye meksika çılgını demişler acep:) fajita'yı anımsattı bana..
    Eline sağlık güzelim..Doğru yazmışsın ben Antalya'lıyım burda iş icabı geziyoruz..
    Hhahahah..bak aklıma getirdin kadınbudu köfte-dilber ve hanım göbeği..hay yaşa emi..bizde buluruz bi isim merak etme.erkeklere ithaf ederiz..pırasayı demişsin tuzlu kekmi yapacaksın..incecik kıyıp baharatla güzel tuzlu keki olur.iyi fikir aslında..ben çöreğinide yaparım evde yemeyenlere..gideyim artık gelirim yine sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails