Follow Me on Pinterest

06 Ekim 2009

GÜVEÇTE PASTIRMALI HUMUS........


BUGÜN SİZE İKİ AYRI HUMUS TARİHİ VERMEK İSTEDİM.ÇÜNKÜ BUNU YENİ DENEDİMVE BAZI ŞEYLER ÖĞRENDİM.YEMEK İŞTE BÖYLE DENEME VE YANILMA YÖNTEMİYLE ÖĞRENİLİYOR.

MALZEMELER AŞAĞIDA VERDİĞİM ÖLÇÜYLE AYNI SADECE BUNDA EK OLARAK 100GR PASTIRMA VAR.FIRIN HUMUSU BİRAZ DAHA SULU BIRAKIN V ÖYLE FIRINA VERİN VE 5 DAK FAZLA TUTMAYIN.BENİMKİ BİRAZ FAZLA FIRINLANINCA ÜZERİ ÇATLADI.ASLA BÖYLE OLMAMALIDAHA SULU OLMALI.FIRINDAN ÇOKONCADA ZEYTİNYAPINDA KIZDIRILMIŞ PUL BİBERİ DÖKÜN VE SICAK OLARAK SERVİS YAPIN...

SİZLERLE BUNU PAYLAŞMAMIN SEBEBİ YENİ YAPACAK OLAN ARKADAŞLARIMIZIN BUNA DİKKAT ETMESİ......HEPİNİZE AFİYET OLSUN....

7 yorum:

  1. Canım benim humusu çok sevmeme rağmen güveçte olanını hiç yemedim eminim harikadır.Ellerine sağlık bu arada pasaj üstünden hiç satış yapamadım çevrem eş dost sipariş veriyorlar pasajı iptal etmeyi düşünüyorum öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor canım. Nasılda hoş bir şekilde sunmuşsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benim de güveçlerim var ama kullanmak nasip olmadı:))Bunu ben de denemek isterim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık her ikiside nefis gözüküyor ...

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem bir lezzet olduğuna eminim.. Humusu çok severim, pastırmalı hiç yemedim.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım humusa, ama mutfakla hiç işim olmaz.

    Ben Adana'ya gelip senin yaptıklarından yesem :)

    Bu arada bende Mersin'liyim :)

    YanıtlaSil
  7. guveçte humus denılınce adanada tarıhı tepebeg lokantası var oraya gıdın ve yeyın vazgecemıceksınız

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails