Follow Me on Pinterest

06 Temmuz 2010

SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ



ARKDAŞLAR NERHABALAR,BİR HAFTADIR  NETE GİREMEDİM....AMA NASILDA KENDİMİ BOŞLUKTA HİSSTTİM...SİZLER BENİMSANAL DA OLSA ARKADAŞLARIMSINIZ..VE HER BİRİNİZDEN BİRŞEYLER ÖĞRENİP YAZIŞIYORUZ...ÇOK GÜZELBİRŞEY.....

BU ARADA PAÇANGA BÖREĞİMİN RESMİNİ ÇOK ACELE ÇEKTİM...ÇOCUKLAR SABIRSIZLANDI ..O YÜZDEN İSTEDĞİM GİBİ ÖZENLİOLMADI...KUSURUMA BAKMAYINIZ....HEMEN TARİFE GEÇİYORUM..

MALZEMELER
1 KANGAL SUCUK
2 ADET DOMATES
2 ADET YEŞİL BİBER
İSTEDİĞİNİZ MİKTARDA KÜP ŞEKLİNDE DOĞRANMIŞKAŞAR PEYNİRİ...
4 ADET YUFKA

YAPILIŞI


MALZEMELERİN HEPSİ DERİNCE BİR KAP İÇERİSİNE MİNİK KÜPLER HALİNDE DOĞRANIR VE KARIŞTIRILIR..YUFKALAR ÜST ÜSTE SERİLİR VE EŞİT OLARAK 8 PARÇAYA KESİLİR..HER PARÇAYA  KAŞIK YARDIMI İLE SUCUKLUİÇİ MALZEME KONUR VE KALIN SİGARA BÖREĞİ GİBİ SARILIR...VE KIZGIN YAĞDA KIZARTILIR...

SOĞUTMADAN SICAK SERVİS YAPILIR....HEPİNİZE  SEVGİLER.....

18 yorum:

  1. sabırsızlanmaları normal canım benim, ben olsam bu kadarına bile izin vermez atardım ağzıma bir tane. hoşgeldin, özlettin...

    YanıtlaSil
  2. Şekerim ellerine sağlık nasılda gü
    zel olmuş öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. paçangayı sucukluda pastırmalıda çok severim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Börek nefis gözüküyor,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Şehnazımm ellerıne sağlık hayatım.nasılda guzel görunuyorr aldım bır tane sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. hanımmm hanımmmm bu tarifleri vermeye utanmıyonmu üstelik yetmemiş bide resim koymuşsunnnnnn:)) hiçmi düşünmüyon benim zavalli tombik arkadaşım,diyet eziyeti çekerken,haşlama kabak yerkennnn( yeteri kadar acındırdımmı acaba:))ben bunu nasıl yerim diye:)) hihihi ellerine sağlık canım,afiyet olsun.öpüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş nasıl da imrendim. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Sucuklu börek çok güzel oluyor gerçekten ellerinize sağlık. Ben buna pizza börek diyorum ve sucuk yağlı olduğu için fırında tercih ediyorum. Ama kızartmanın tadı da eminim bir başkadır.

    YanıtlaSil
  9. tam gençlik böreği :)
    Şehnazcım : biraz alsam mı ne !!!!!!
    :))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık, paçanganın her türlüsü harika olur. Sucukla hiç denememiştim, mutlaka deneyeceğim.
    Sevgiler,
    www.kitchenart-ist.com

    YanıtlaSil
  11. Şehnazcım,
    hayırlı kandiller dilerim canım.
    Tüm dualarının kabul olması dileklerimle sevgiler.........

    YanıtlaSil
  12. Börek güzel görünüyor.

    Kandiliniz mübarek olsun…

    YanıtlaSil
  13. HAYIRLI KANDİLLER ŞEHNAZCIĞIM...

    YanıtlaSil
  14. Eline sağlık Şehnazcığım nefis olmuş.Bu arada önerdiğin Leyla kitabını okudum .Herkesin okumasını tavsiye ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ooooh neffis olmuş, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  16. Nefis olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık sevgili arkadaşım...enfes olmuş.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails