Follow Me on Pinterest

03 Ekim 2010

SEBZELİ SULU KÖFTE



ARKADAŞLAR MERHABALAR,ÇOK SEVEREK YAPTIĞIM BU YEMEĞİ BLOĞUMDA YAYINLAMAMIŞ OLDUĞUMU FARKETTİM..DÜN DE YAPINCA BUGÜN SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..HEPİMİZİN BİLDİĞİ AMA FARKLI SEBZELERLE ZENGİNLEŞTİRDİĞİMİZ ÇOK LEZZETLİ BİR YEMEK...

MALZEMELER
250,300 GR KIYMA
4-5 ADET DOĞRANMIŞ PATATES
1 ADET KÜP ŞEKLİNDE DOĞRANMIŞ HAVUÇ
1 ADET HALKA ŞEKLİNDE DOĞRANMIŞ KIRMIZI BİBER
BİRAZ KONSERVR BEZELYE
1 ADET KURU SOĞAN
BİRAZ SALÇA
TUZ VE KARABİBER

KÖFTELER İÇİN
2 YEMEK KAŞIĞI PİRİNÇ
TUZ VE KARABİBER

YAPILIŞI
ÖBCE KÖGTELER HAZIRLANIR..KIYMANIN İÇİNE YIKANMIŞ PİRİNÇ TUZ VE KARABİBER EKLENEREK YOĞRULUR VE CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE TOPLAR YAPILARAK UN SERPİLMİŞ BİR TEPSİYE DİZİLİR..VE SALLANARAK UNUN KÖFTELERİN HER YERİNE BULAŞMASI SAĞLANIR..
BİR TENCEREYE SOĞAN VE BİBERLER KONARAK SIVIYAĞDA KAVRULUR ..SALÇA İLAVE EDİLİR KARIŞTIRILIR DAHA SONRA SIRAYLA ÖNCEDEN DOĞRANMIŞ SEBZELER EKLENİR VE BİRAZ SICAK SU KONARAK BİR İKİ TAŞIM KAYNATILIR DAHA SONRA KÖFTELERDE EKLENEREK PİŞMEYE BIRAKILIR..SUYU AZ GELİRSE BİRAZ İLAVE EDİLİR..VE SEBZELER PİŞİNCE YEMEĞİN ALTI KAPATILIR...AFİYETLER OLSUN....

10 yorum:

  1. ellerine sağlık nefis bir yemek olmuş. afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. Cok lezzetl olur. Ellerinize saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık bayılırım olsa
    da yesem çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık bayılırım ben de

    YanıtlaSil
  5. bizim restoranttada çok yapılıyor bu yemek eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok severim .Ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ben sadece köfteli yapıyorum birde böyle denerim nefis görünüyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Şehnazcığım nerelerdesin ellerine sağlık afiyetler olsun herkese...

    YanıtlaSil
  9. Anneciğimi hatırladım tarifi görünce,çok yapar ve biz de afiyetle tüketiriz..ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis bir çorba olmuş. Sağlıklı ve iştah açıcı.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails