Follow Me on Pinterest

13 Aralık 2010

YOĞURTLU PANCAR SALATASI



AKŞAM YEMEĞİN YANINDA HAZIRLAYIP HEMEN SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM...MÜTHİŞ BİR SEBZE..KANI TEMEZLEME ÖZELLİĞİ VAR..HELE ŞU AYLARDA BOLCA  BULUNAN BU SEBZEDEN BOL BOL TÜKETMELİ..DOKTORLAR KONSERVESİNİ  YADA TURŞUSUNU ÖNERMİYORLAR..HELE RENGİNİ GÜZELLİĞİ..YARABBİM ÖYLE BİR KIRMIZI KİEŞİ BENZERİ YOK..YÜCE ALLAH BİZLER İÇİN NE NİMETLER YARATMIŞ...ONA SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN..

BENDE İKİ ADET TAZE PANCARI ALIP YILADIM..KABUĞUNU SOYDUKTAN SONRA RENDELEDİM..VE SARMISAKLI YOĞURT İLE KARIŞTIRDIM..DENEYİN DERİM..

11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,öyle tesadüf oldu ki ben de ilk kez pancar yaptım az önce düdüklüde haşladım ekşiledim küp küp doğradım şimdi hımm pek de güzelmiş diyerek yiyordum bi yandan ki postunuzu gördüm,size de afiyet olsun bol bol yapıcam bundan sonra...

    YanıtlaSil
  2. demek kanı temizleme özelliği var, yiyelim o zaman bolca, teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık pembiş sultan olmuş öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerin dert görmesin:))
    bizim buralarda pek bulunmuyor recep bayramda izmirde de bulamadı sanırım bayram sebebi ile :))
    inşalah birdahaki sefere:))

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli ve şifalı bir sebze
    ellerine sağlık arkadaşım
    pancarı haşlamadan mı rendeledin?

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık sevgili şehnaz.
    inanılmaz güzel olmuş rengi.
    ben turşusunu yapmıştım bu leziz turşunun.
    sevgiler bırakıyorum cici yüreğine...

    YanıtlaSil
  7. sırf rengi için bile olsa yenir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. yenice pancar rendelemis olaraktan sizede afiyet seker olsun canim.ellerine saglik.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık çiğdenmi rendeledin yoksa pişirip öylemi?

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok severim. Ellerinize sağlık, harika bir lezzet, afiyet, şifa olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails