Follow Me on Pinterest

26 Kasım 2011

DEDEMİN İNSANLARI



BU AKŞAM BİR FİLM İZLEDİM.BU FİLDE SEVGİYİ, SAYGIYI,HÜZNÜ,YOLCULIĞU  VE GURURUN NASIL YAŞANDIĞINI İZLEDİM..BU  FİLM  BENİ BİR YOLCULUĞA  ÇIKARDI.GEÇMİŞE ,YAŞANAN O GÜZEL KOMŞULUKLARA VE İNSANLARA GÜVENMENİN NE BÜYÜK BİR ERDEM OLDUĞU O ÇAK ESKİ YILLARA GİTTİM...

YARIN  HAYATIN KARMAŞASINDAN KÜÇÜK BİR MOLA İSTEYİP GİDİP BU FİLMİ İZLEYİN..VE AİLECE,ÇOCUĞUNUZLA,EŞİNİZLE VARSA DEDE ,ANNEANNE,VE BABAANNE İLE İZLEYİN..İZLEYİN VE BANA YORUM YAZIN...

UZUN SÜRE HAFIZAMDAN SİLEMEYECEĞİM BAŞYAPIT BİR FİLM BENİM İÇİN...

TÜM SANATÇILARI, ÇAĞAN IRMAĞI VE ÖZELLİKLE ÇETİN TEKİNDORU AYAKTA ALKIŞLIYORVE SAYGILARIMI SUNUYORUM...

7 yorum:

  1. not alıyorum il fırsatta seyredeceğim teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. Dün yazınız gözümden kaçmış. Yoksa mutlaka yorum yazardım. Beni de çok etkiledi bu film. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  3. İzlemeyi çok istiyorum bu filmi..
    İnşallah fırsat bulur ve gidebilirim..:))))
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. merak ettim mutlaka izleyeceğim zaten çetin tekindor hayranıyım çok beğeniyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar Çok duyuyorum bu filmi,sanırım mübadele yıllarını anlatıyor,eminim çok etkileyici ve de insanların artık farklı bir pencereden bakma zamanını gösteren bir film...
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. Yapma ya. ben çok ağlıyorum bu tip filimler de ama bu güzel yorumlarım üzerine mera etim gerçekten. Seyretmek şart oldu.

    YanıtlaSil
  7. blogunu zaten izliyiorum ama icimden :) cok guzel blogun var demek ;) sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails