Follow Me on Pinterest

27 Aralık 2011

HURMALI TAVUK GÖĞSÜ



MUTFAĞIMDA BİRKAÇTANE HURMA VARDI..ÇÜRÜMEDEN DEĞERLENDİREYİM DEDİM..BELKİ SİZLERDE YILBAŞI AKŞAMI BÖYLE HAFİF BİR TATLI TERCİH EDEBİLİRSİNİZ..ALLAH NE VERDİYSE EVDE NE VARSA ONLARLA YAPTIM..

MALZEMELER
TAVUKGÖĞSÜ İÇİN

1 LT SÜT
4 YEMEK KAŞIĞI UN
YARIM BARDAK ŞEKER-HURMADA ŞEKERLİ OLDUĞU İÇİN ŞEKER YETERLİ
1 PAKET VANİLYA
2-ADET DAMLA SAKIZI

ÜZERİ İÇİN
2-3 ADET HURMA SOYULUP EZİLİR
2 ADET MUZ DİLİMLENİR VE CEVİZ..


YAPILIŞI..TAVUKGÖĞSÜ MALZEMELERİNDEN VANİLYA HARİÇ TENCEREYE KONARAK MUHALLEBİ KIVAMINDA PİŞİRİLİR..EN SON OCAKTAN ALINDIKTAN SONRA VANİLYA EKLENİR..VE BİRAZ MİKSERLE ÇIRPILIP PORSİYONLUK OLARAK KUPLARA PAYLAŞTIRILIR..HURMA MUZ VE CEVİZ TAVUKGÖĞSÜMÜZE EŞLİK EDER..SOĞUYUNCA SERVİS YAPILIR...

12 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık hurmalı kup yapmıştım bende harikalar sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık, bahçede ki hurmalardan bu sene hiçbirşey yapamadım bunu deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık.Hurmada içine nasıl yakışmıştır. Çok güzel görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Çokta iyi yapmışın. Eline sağlık, hurma çok yakışmış olmalı. Bu arada senden haber bekliyorum..

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim meyve hurmadır. Her türlüsünü yerim
    Ellerine emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bı kuplardan biri benim olsada yesem :) harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bilmediğim ne çok şey öğreniyorum sizlerden, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. şehnazım ellerine sağlık,

    bende sayfamda paylaşmıştım bir kaç sene önce,
    Çünkü ; bu haliyle sütlü tatlıları daha çok seviyorum ,
    lakin masal ailesi çok tercih etmiyor ! :)
    olsun biz seninle böyle yeriz :)

    YanıtlaSil
  9. Mutlaka deneyecegim,tarif icin tesekkür ederim.Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  10. Sütlü tatlıları çok severim hele de meyveli olursa...

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Şehnazım bu meyve benim hep ağzımı buruşturur:)

    Yeni yılın sana ve ailene bütün güzellikleri beraberinde getirmesini dilerim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. değişik bir tarif olmuş hurma zaten ayrı bir lezzet benim için ellerie sağlık şehnaz ablacım sevgiler:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails